Ny Service Point på Landvetter Flygplats

Bild: SAS
Bild: SAS

Nu invigs SAS nya Service Point på Landvetter flygplats. I SAS yta, på omkring 40 kvadratmeter kan kunderna checka in, boka om, få personlig service och ladda mobilen innan avresan.

SAS kan nu på Landvetter erbjuda sina kunder SAS Fast Track, SAS Lounge och nu även SAS Service Point. SAS kunder får nu tillgång till en öppen och välkomnande miljö med personlig service, tillgång till datorer och självservice för check-in, ombokning, och uttag för laddning i en avkopplande miljö fylld med reseinspiration.

- Vi strävar hela tiden efter att göra livet enklare för våra resenärer. I vår nya serviceyta kan våra kunder både checka in, boka om, få personlig service eller bara en stunds välförtjänt avkoppling och ladda batterierna, säger Stephanie Smitt Lindberg, chef för produktutveckling på SAS.
SAS nya Service Points ligger i anslutning till SAS Bag drop och check-in-automater i avgångshallen.